کد خبر: ۲۴۰۰۳۴
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴
شهردار منطقه 19 خبر داد

برخورد با مافیای گل‌فروشی در مسیر بهشت زهرا(س) به علت بهره‌کشی از کودکان کار 

 
 
 
 
شهردار منطقه 19 از بهره کشی از کودکان توسط باندهای مافیای گل‌فروش در مسیر بهشت زهرا(س) خبرداد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید مهدی هدایت درخصوص ساماندهی گل‌فروشان در منطقه 19 گفت: این معضلی است که از سال‌ها در منطقه 19 با آن روبه‌رو بوده‌ایم به‌طوری که در این بخش شاهد مافیای گل‌فروشان هستیم و از کودکان کار برای گل‌فروشی استفاده می‌کنند و روزانه مبلغ 30 تا 50 هزار تومان را به آنها می‌دهند، این در حالی است که درآمد هر گل‌فروشی برای هر فرد بین یک‌ونیم تا دو میلیون تومان محاسبه شده است.
هدایت افزود: بر همین اساس مافیای گل‌فروشان شناسایی شده و برخورد با آنها در دستور کار قرار گرفته است تا بتوانیم با فراهم کردن غرفه‌هایی در مسیر بهشت زهرا(س) و واگذاری آن به پیمانکار شرایطی را فراهم کنیم که شهروندان بدون دغدغه و به‌دور از هرگونه تصادف با حضور در غرفه‌های مجاور مسیر بهشت زهرا(س) اقلام خود را با قیمت مناسب تهیه کنند.